Organiseren van werk

Structuur op kantoor,

rust in je hoofd

Structuur op kantoor, rust in je hoofd

Kun je niet meer om de stapels op je bureau heen? Ligt er nog een berg administratie op je te wachten? Hebben je medewerkers meer aandacht nodig dan ze nu krijgen? Blijft de telefoon maar gaan? Allemaal zaken die enorm belangrijk zijn en daarom zo snel mogelijk aangegrepen moeten worden.

Ik help je orde op zaken stellen, samen ruimen we je archief op en werken we de stapels administratie weg. Ook zorg ik voor overzicht in je mailbox: ik sorteer je inbox en zorg ervoor het systeem vóór jou gaat werken in plaats van tegen. Zo laat ik zien hoe je mappen kunt aanmaken en hoe je taken in je agenda kunt noteren. Ik ben vrij ervaren met het werken met Outlook en de overige programma’s van Microsoft Office en hoop jou daarom hierin verder te kunnen helpen.

Het resultaat van deze aanpak is een rustig hoofd dat zich kan richten op de dingen die écht noodzakelijk en belangrijk zijn.

Tip! Maak mappen aan in je email box voor je kerntaken. Beslis bij elke email of je:

  • Direct actie moet nemen of plan het als taak in je agenda;
  • het later nog wilt nalezen of bewaren;
  • het nog nodig hebt of dat de mail kan worden weggegooid.